Regulamin sklepu internetowego myBeauty.pl
- Definicje
- Regulamin to dokument, który definiuje zasady zawierania umów sprzedaży na
odległość za pomocą Sklepu Internetowego, reguluje ich realizację, określa prawa i obowiązki
stron umowy sprzedaży oraz zasady składania reklamacji. W kontekście usług świadczonych online,
Regulamin spełnia rolę regulaminu zgodnie z art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
- Klient/Komsument to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych i mająca co najmniej 18 lat, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera umowę sprzedaży na
odległość ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca, Usługodawca–
Entroone
ul. Dąbska 20a/95
31-572 Kraków
NIP: 6751276036
REGON: 120714666
1.4 Towar/Produkt to rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
1.5 Umowa sprzedaży Oznacza umowę sprzedaży zawartą zdalnie pomiędzy Klientem a Sprzedawcą,
zgodnie z zasadami ustalonymi w Regulaminie.
1.6 Sklep Internetowy Serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem
https://www.mybeauty.pl, umożliwia Klientowi uzyskanie informacji o
towarze, jego dostępności oraz cenie, a także dokonanie zakupu towaru.
1.7 Usługa elektroniczna, usługa cyfrowa to usługa świadczona przez Usługodawcę drogą
elektroniczną dla Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.8 Newsletter to usługa elektroniczna, usługa cyfrowa świadczona przez Usługodawcę za
pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), która pozwala Usługobiorcom automatycznie otrzymywać regularne
wiadomości z informacjami o produktach, nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie Internetowym.
1.9 Usługobiorca to: (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a
w przypadkach określonych prawem także osoba fizyczna z ograniczoną zdolnością do czynności prawnych; (2)
osoba prawna; lub (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy przyznają
zdolność prawną, korzystająca lub planująca korzystać z Usługi Elektronicznej.
1.10 Polityka prywatności i cookies Sklepu Internetowego – dokument ten określa zasady
przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies. Polityka prywatności i cookies jest
częścią Regulaminu, stanowiącą Załącznik nr 1 , i jest dostępna na stronie https://mybeauty.pl/content/polityka-prywatnosci .
1.11 Trwały nośnik to materiał lub narzędzie, które pozwala Klientowi lub Sprzedawcy na
przechowywanie informacji skierowanych do niego w sposób umożliwiający ich późniejszy odczyt przez okres
odpowiedni do celu, dla którego są przechowywane, oraz umożliwiający odtworzenie tych informacji w ich
oryginalnej formie.
1.12 Formularz zamówienia – procedura udostępniana przez Sprzedawcę, umożliwiająca
Kupującemu składanie zamówień.
1.13 Formularz zwrotu – procedura udostępniana przez Sprzedawcę, umożliwiająca Kupującemu
dokonywanie zwrotów; wzór dostępny pod tym linkiem -> formularz zwrotu.
1.14 Formularz reklamacji – procedura udostępniana przez Sprzedawcę, umożliwiająca
Kupującemu składanie reklamacji; wzór dostępny pod tym linkiem -> formularz reklamacji.
1.15 Wysłanie zamówienia to proces, w którym Klient zatwierdza zamówienie, klikając przycisk
"Zamawiam i płacę". Jest to traktowane jako wiążące oświadczenie woli Klienta o zawarciu umowy sprzedaży na
odległość ze Sprzedawcą.
1.16 Konto Klienta to indywidualny panel utworzony przez Sprzedawcę dla każdego Klienta,
który jest aktywowany po dokonaniu rejestracji i zawarciu umowy dotyczącej świadczenia usługi prowadzenia
Konta Klienta.
1.17 Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów to subiektywne oceny i
komentarze, wyrażane w formie gwiazdek w skali od 1 do 5.
- Podstawowe zasady korzystania ze sklepu internetowego myBeauty.pl
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest dozwolone wyłącznie dla osób, które ukończyły 18. rok życia.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez
całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Informacje prezentowane na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego, lecz są zaproszeniem dla Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. Sklep
zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu
ochrony swoich dóbr osobistych.
- Zakładając konto Klienta w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupów podają swoje dane osobowe, które
są przetwarzane przez Entroone ul. Dąbska 20/95, 31-572 Kraków, NIP: 6751276036, REGON: 120714666
zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.
- Zamówienie jest wysyłane poprzez stronę internetową myBeauty.pl
- Na stronie internetowej dostępne są szczegółowe dane dotyczące właściwości, składu, zastosowania,
sposobu użycia oraz cen oferowanych produktów.
- Klient wybiera dostępny towar, określając jego typ, ilość oraz adres, pod który chce zamówić dany
produkt.
- Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym można zrealizować poprzez Konto lub skorzystać z opcji zakupu
bez rejestracji. W przypadku wyboru tej drugiej opcji, tworzone jest tymczasowe konto, które umożliwia
Klientowi założenie pełnego Konta. Tymczasowe konto jest przechowywane do momentu usunięcia danych z
systemu lub zablokowania Konta. Klient wykonuje odpowiednie czynności techniczne zgodnie z wyświetlanymi
instrukcjami na stronie sklepu internetowego.
- W formularzu zakładania konta lub składania zamówienia bez rejestracji, konieczne jest podanie danych
Klienta, takich jak:
- Imię
- Nazwisko
- NIP (opcjonalnie)
- Nazwa firmy (opcjonalnie)
- Ulica
- Nr domu/lokalu
- Kod pocztowy
- Miasto
- Kraj
- Telefon
- Adres email
- Login (jeśli tworzone jest konto)
- Hasło (jeśli tworzone jest konto)
- Aby utworzyć konto Klienta, Klient ma możliwość - zalogowania się za pomocą swojego konta Google, co
automatycznie łączy go z systemem obsługującym Sklep, który pobiera dane z tego portalu. Następnie
Klient musi uzupełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką, wprowadzając wymagane informacje.
- za pomocą swojego konta na portalu Facebook. To spowoduje automatyczne połączenie z systemem obsługującym
Sklep, który pobierze dane z portalu. Następnie należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką,
wprowadzając wymagane informacje.
- wprowadzić dane osobowe określone w pkt. 9.
- 11.Po utworzeniu konta i zalogowaniu się, Klient otrzymuje dostęp do zaawansowanych funkcji w panelu
Klienta, takich jak: przeglądanie historii zamówień, śledzenie statusu ostatniego zamówienia, możliwość
zapisywania adresów dostawy, zarządzanie danymi osobowymi, informacje o liczbie zdobytych punktów w
programie lojalnościowym oraz opcje dotyczące zwrotów i reklamacji produktów.
- 12.Po wybraniu towaru przez Klienta, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”. Produkt zostanie dodany do
koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu opcji „Przejdź dalej”, jeśli
Klient nie jest jeszcze zalogowany, zostanie przekierowany do panelu logowania, zakładania konta lub
składania zamówienia bez rejestracji.
Aby złożyć zamówienie, należy wypełnić formularz zamówienia, podając wymagane dane osobowe, zaakceptować
treść Regulaminu oraz wybrać metodę dostawy i sposób płatności.
- Przesłać zamówienie, klikając przycisk "Zamawiam i płacę". Wysłanie przez Klienta elektronicznego
formularza zamówienia jest traktowane jako wiążące oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży na odległość,
zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Umowę sprzedaży na odległość uznaje się za zawartą w momencie, gdy Sprzedawca otrzyma formularz zamówienia.
Potwierdzeniem zawarcia umowy jest komunikat wyświetlany Kupującemu, informujący o przyjęciu zamówienia oraz
podający jego numer.
- Po zawarciu umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje na trwałym nośniku potwierdzenie zamówienia,
wysyłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Wiadomość zawiera: potwierdzenie przyjęcia
zamówienia, numer zamówienia, metodę płatności oraz ogólne warunki umowy sprzedaży na odległość, w tym
informacje o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy.
- Klient potwierdza złożenie zamówienia, klikając przycisk „Zamawiam i płacę”.
- Jeśli płatność za zamówienie nie zostanie dokonana, zamówienie nie będzie uznane za złożone. W
rezultacie umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
- Do momentu, gdy Sprzedający otrzyma płatność i rozpocznie realizację zamówienia:
- Klient ma możliwość zmiany, edytowania bądź anulowania zamówienia, korzystając z dostępnego na stronie
rozwiązania technicznego w Elektronicznym formularzu zamówienia.
- Zamówienie, które nie zostanie przez Klienta ukończone, uznaje się za niezłożone i nie będzie ono
realizowane.
- W razie potrzeby wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub rozwiązania innych
kwestii związanych z zamówieniem, pracownicy sklepu mogą skontaktować się z Klientem za pośrednictwem
podanego adresu e-mail lub numeru telefonu.
- Zamówienie uznaje się za przyjęte po otrzymaniu przez Sprzedawcę zapłaty od Kupującego za zakupiony
towar.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.
- Po złożeniu zamówienia, Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w
celu otrzymania ankiety po-sprzedażowej, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. W przypadku
udzielenia zgody, Sprzedawca jasno informuje o celu zbierania danych osobowych oraz o ewentualnych
odbiorcach tych danych. Ankieta ma na celu ocenę satysfakcji z przeprowadzonej transakcji, a jej
wypełnienie przez Klienta jest dobrowolne.
3. Płatności
- Ceny widniejące przy każdym Produkcie na Stronie Internetowej Sklepu są cenami brutto i nie zawierają
kosztów wysyłki ani innych opłat, które mogą być związane z realizacją umowy sprzedaży. Klient zostanie
poinformowany o tych dodatkowych kosztach podczas wyboru metody dostawy i składania zamówienia.
- Płatność za towar powinna być zrealizować w sposób wybrany podczas składania zamówienia w Elektronicznym
Formularzu Zamówienia.
- Sklep Internetowy umożliwia dokonanie płatności w formie przedpłaty oraz płatności odroczonych. Klient
ma możliwość wyboru następujących płatności:
- przelew tradycyjny na numer konta sprzedającego ( w tym przypadku realizacja zamówienia
rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty od Kupującego ).
- przelew bankowy lub płatność BLIK poprzez zewnętrzny system płatności ….
( w tym przypadku realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu …
o dokonaniu płatności przez Klienta).
- kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) lub
przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności … . ( w tym przypadku realizacja zamówienia
rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu … o dokonaniu płatności przez Klienta).
- płatności poprzez zewnętrzny system płatności Klarna lub PayPro. ( w tym przypadku
realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Klarna lub PayPro o
dokonaniu płatności przez Klienta).
4. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie w wysokości określonej w Umowie Sprzedaży w
terminie 2 dni roboczych.
5. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie określonym w Regulaminie, Sprzedawca ma
prawo do anulowania zamówienia.
6. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych,
w tym numeru NIP, który należy dostarczyć najpóźniej w momencie składania zamówienia. Późniejsze wystawienie
faktury nie będzie możliwe.
- Dostawa
- Na Elektronicznym Formularzu Zamówienia Klient wybiera sposób dostawy, zaznaczając odpowiednią opcję.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta przez wybranego Dostawcę na adres podany w formularzu
zamówienia.
- W dniu wysłania Towaru do Klienta na adres e-mail Klienta wysyłane jest potwierdzenie nadania przesyłki
przez Sprzedawcę.
- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia doręczonej przesyłki w odpowiednim czasie i w sposób właściwy dla
danego rodzaju przesyłki. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo
żądać od pracownika Dostawcy sporządzenia odpowiedniego protokołu.
- Sprzedawca dołącza do przesyłki dokument sprzedaży lub przesyła go za pomocą poczty elektronicznej na
adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Dokument sprzedaży, dotyczący
dostarczanych Towarów, przesyłany jest w formie pliku PDF. Klient powinien posiadać bezpłatne
oprogramowanie do otwierania plików PDF. Rekomendujemy program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać
bezpłatnie ze strony Adobe.
Aby otrzymać fakturę VAT, Klient musi zadeklarować, że dokonuje zakupu jako Przedsiębiorca (podatnik) podczas
składania zamówienia. Deklaracja ta jest składana poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu
zamówienia przed jego wysłaniem do Sprzedawcy.
- Koszt dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy oraz metody płatności.
- Odstąpienie od umowy – formularz zwrotu
- Klient, będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru
bez konieczności podawania przyczyny (tzw. zwrot towaru). Prawo to dotyczy także osoby fizycznej, która
zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o ile umowa ta nie ma charakteru
zawodowego, zwłaszcza w kontekście rodzaju działalności gospodarczej, jaką prowadzi, zgodnie z
przepisami o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy przedmiotem umowy jest Towar dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu nie może być zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub
higienę. Ten wyjątek ma zastosowanie, gdy opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu towaru. Oznacza to,
że Konsument nie może zwrócić takich produktów, aby zapewnić bezpieczeństwo i higienę innych klientów
oraz zgodność z przepisami dotyczącymi zdrowia publicznego.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Konsument otrzymał towar, licząc od
momentu dostarczenia przesyłki.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany jedynie do pokrycia bezpośrednich kosztów
związanych z odesłaniem Towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć jednoznaczne oświadczenie o
rezygnacji z umowy w jednym z następujących sposobów:
- poprzez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie formularza zwrotu (Odstąpienie od umowy) (stanowiącego
załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu) dostępnego na stronie: … ., na jeden z poniżej podanych
adresów:
a. pocztą tradycyjną na adres: Entroone ul. Dąbska 20/95, 31-572 Kraków,
b. wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@mybeauty.pl
Każda z wymienionych metod przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest uznawana za równorzędną i ma
tę samą moc prawną. Konsument ma pełną swobodę wyboru jednej z nich.
Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy sprzedaży, Konsument powinien wysłać informację o odstąpieniu
przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru. Towar powinien zostać zwrócony do Sklepu nie później niż 14
dni od dnia, w którym Konsument zgłosił decyzję o odstąpieniu. Wystarczy odesłać towar przed upływem tego
terminu, aby zachować wymóg czasowy.
- Adres do zwrotów: Entroone ul. Dąbska 20/95, 31-572 Kraków. Sklep nie odbiera przesyłek zwrotnych
płatnych za pobraniem przez Sprzedającego.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które zostało złożone
w jednym z dopuszczalnych sposobów, przekazując potwierdzenie na trwałym nośniku.
- Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) oraz informacje
dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy (Załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) są
udostępniane Klientowi w formie elektronicznej.
- W ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem, Sklep przeprowadzi
ocenę, czy odstąpienie od umowy zostało złożone w wymaganym terminie oraz sprawdzi stan zwracanego
towaru. Sklep zweryfikuje, czy produkt rzeczywiście pochodzi z zakupów dokonanych w Sklepie oraz czy
jego wartość nie została obniżona na skutek użytkowania wykraczającego poza niezbędne sprawdzenie
charakteru, cech i działania produktu. Po zakończeniu oceny, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o
wyniku rozpatrzenia odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zwróci
Konsumentowi wszystkie wpłacone przez niego kwoty, w tym koszty dostawy, ale jedynie do wysokości
najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę metody dostarczenia towaru. Sklep ma prawo wstrzymać się ze
zwrotem środków do momentu, gdy otrzyma zwracany produkt od Kupującego.
- Klient odpowiada za obniżenie wartości Towaru, jeśli użytkował go w sposób przekraczający niezbędny
zakres potrzebny do sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Oznacza to, że powinien
obchodzić się z Towarem ostrożnie, aby nie wpłynąć negatywnie na jego wartość.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, którego użył Konsument
podczas pierwotnej transakcji.
- Jeśli zwrot produktu nie zostanie uznany, Sklep poinformuje o tym Klienta za pośrednictwem poczty
elektronicznej. Produkt zostanie odesłany na adres podany przez Klienta, a koszt przesyłki pokryje
Sklep.
- Klient może dokonać zwrotu rzeczy za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub pocztowej, która
gwarantuje bezpieczny transport. Koszt przesyłki zwrotnej jest pokrywany przez Klienta.
- Sklep nie przewiduje opcji dokonania zwrotu osobiście.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje
konsumentowi w przypadku następujących umów:
- Usługi w pełni wykonane: Dotyczy to umów o świadczenie usług, które zostały całkowicie
zrealizowane przez przedsiębiorcę za uprzednią, wyraźną zgodą konsumenta. Konsument musi być
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy
- Produkty szybko psujące się: Obejmuje umowy, w których przedmiotem są produkty, które
szybko się psują lub mają krótki okres przydatności do użycia
- Produkty w zapieczętowanym opakowaniu: Dotyczy produktów dostarczonych w
zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone z powodów ochrony zdrowia lub
higieny, jeśli opakowanie zostało naruszone po dostarczeniu
- Rzeczy nierozłącznie połączone: Obejmuje umowy, w których przedmiotem są rzeczy, które
po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, stają się nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami.
- Reklamacja – formularz reklamacji
- Postanowienia dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale odnoszą się do osoby fizycznej, która
zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, pod warunkiem, że z treści umowy
wynika, iż nie ma ona charakteru zawodowego dla tej osoby. Charakter ten ustala się na podstawie
przedmiotu działalności gospodarczej danej osoby, zarejestrowanego w Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (CEIDG.)
- Zgłoszenie reklamacji dotyczącej wady towaru lub niezgodności towaru z umową sprzedaży na odległość
można złożyć na kilka sposobów:
- W formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Entroone, z siedzibą przy ul. Dąbskiej 20a/95, 31-572 Kraków
- Drogą elektroniczną przesyłając mail na adres: kontakt@mybeauty.pl
Reklamację można złożyć, korzystając z Formularza reklamacji (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu), ale
można również złożyć reklamację bez użycia tego formularza.
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący powinien opisać, na czym polega wada produktu, jakie są jego
oczekiwania względem Sprzedawcy, a także – jeśli to możliwe – dostarczyć dokumentację potwierdzającą
istnienie wady oraz dowód zakupu w Sklepie Internetowym. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację
w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeśli odpowiedź nie zostanie udzielona w tym czasie, reklamację uznaje się
za zaakceptowaną. Sprzedawca przekazuje odpowiedź na reklamację w formie pisemnej lub na trwałym
nośniku.
4. Sprzedawane produkty są nowe i pozbawione wad. Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek wady, Sprzedawca
ponosi za nie odpowiedzialność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Każdy produkt zakupiony w Sklepie
Internetowym może być reklamowany, jeśli wada (w tym niezgodność z umową) zostanie wykryta w ciągu dwóch lat
od momentu przekazania go Konsumentowi.
Produkt jest zgodny z umową, jeśli spełnia następujące kryteria:
- Jego opis, typ, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność odpowiadają umowie, a w przypadku produktów
zawierających elementy cyfrowe, również jego kompatybilność, współdziałanie z innymi systemami oraz
dostępność aktualizacji są zgodne z umową.
- Produkt jest przydatny do określonego celu, który Konsument wskazał przedsiębiorcy najpóźniej w momencie
zawarcia umowy, a który został zaakceptowany przez przedsiębiorcę
- Publiczne zapewnienie nie wpłynęło na decyzję konsumenta o zawarciu umowy.
- Produkt musi być dostarczony w właściwym opakowaniu, z dołączonymi akcesoriami i instrukcjami, które
konsument może uznać za typowe i konieczne.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową, jeśli Konsument został jasno
poinformowany przed zakupem, że dana cecha produktu odbiega od standardowych wymagań, a Konsument
wyraźnie zaakceptował brak tej cechy.
- Sklep ponosi odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, która istniała w momencie dostawy i
ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej daty, chyba że Sklep, jego poprzednicy prawni lub osoby działające
w ich imieniu określili dłuższy okres przydatności do użycia. Zakłada się, że niezgodność Towaru z
umową, która ujawniła się przed upływem dwóch lat od dostawy, istniała już w momencie dostawy, chyba że
zostanie udowodnione inaczej lub jest to sprzeczne z charakterem Towaru lub specyfiką stwierdzonej
niezgodności.
- Przed odebraniem paczki warto sprawdzić, czy opakowanie nie zostało uszkodzone podczas transportu. Jeśli
zauważysz widoczne uszkodzenia opakowania, zaleca się odmówienie przyjęcia paczki i natychmiastowy
kontakt ze Sprzedawcą za pomocą podanego adresu e-mail: … W razie wykrycia jakichkolwiek niezgodności,
należy sporządzić protokół rozbieżności, który posłuży jako podstawa do ewentualnej reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną przez Sprzedawcę, to on pokrywa wszelkie koszty związane z
wymianą lub naprawą Towaru, w tym również koszty przesyłki związanej z reklamacją.
- Sprzedawca dokona naprawy lub wymiany Towaru w ciągu 14 dni od uznania reklamacji. Wszystkie koszty
związane z naprawą lub wymianą, w tym opłaty za przesyłkę, transport, robociznę oraz materiały, pokrywa
Sprzedawca.
- Dostarczanie treści cyfrowych lub usług cyfrowych konsumentom lub przedsiębiorcom indywidualnym odbywa
się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta.
- Dostarczenie treści cyfrowej: Treść cyfrowa jest uznawana za dostarczoną, gdy konsument
lub wybrane przez niego urządzenie, fizyczne lub wirtualne, otrzymuje treść cyfrową lub narzędzie
umożliwiające jej dostęp lub pobranie
- Dostarczenie usługi cyfrowej: Usługa cyfrowa jest uznawana za dostarczoną, gdy
konsument lub wybrane przez niego urządzenie uzyskuje do niej dostęp
- Zgodność z umową: Sprzedawca ma obowiązek doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową
do zgodności z umową w ciągu 21 dni od otrzymania zgłoszenia od Konsumenta dotyczącego braku zgodności.
Proces ten powinien być przeprowadzony bez zbędnych utrudnień dla Konsumenta, z uwzględnieniem
charakteru i celu korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej. Koszty związane z doprowadzeniem do
zgodności ponosi Sprzedawca.
- W przypadku składania reklamacji, prosimy o odesłanie towaru na adres: Entroone ul. Dąbska 20/95, 31-572
Kraków.
- Do złożenia reklamacji można wykorzystać formularz reklamacyjny dostępny pod adresem: …. (znajdujący się
w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu). Alternatywnie, możliwe jest również złożenie reklamacji
bez użycia tego formularza.
- Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów
- Opinie na temat obsługi zamówienia lub samego Towaru można zamieścić na Stronie Internetowej Sklepu,
klikając odpowiedni interfejs przy Towarze lub korzystając z linku w wiadomości e-mail. Dodanie Opinii
jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi kosztami. W ramach jednego zamówienia Klient może dodać tylko
jedną Opinię.
- W ramach dodania opinii Klient ma możliwość przyznania oceny w formie gwiazdek w skali od 1 do 5 oraz
dodania komentarza tekstowego.
- Oceny są gromadzone i wyświetlane publicznie na stronie Sklepu Internetowego
- Sprzedawca weryfikuje opinie, korzystając z adresu e-mail użytego podczas zakupu danego towaru. Opinie
wystawione przez osoby posługujące się e-mailem użytym w procesie zakupu są oznaczane na stronie Sklepu
jako "opinia potwierdzona zakupem". Pozostałe opinie są klasyfikowane jako "opinia niepotwierdzona
zakupem".
- Sprzedawca nie dokonuje żadnych zmian w treści Opinii ani w przyznanych gwiazdkach.
- Kupujący samodzielnie i wyłącznie odpowiada za treść swojej Opinii. Sprzedawca ma prawo do usunięcia
Opinii zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Zamieszczanie treści zawierających informacje fałszywe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne,
obraźliwe, bądź ewidentnie sprzeczne z dobrymi obyczajami jest zabronione. Niedopuszczalne jest także
publikowanie treści bezprawnych, naruszających prawa osób trzecich lub stanowiących przejaw nieuczciwej
konkurencji.
- Klient zobowiązuje się do niepublikowania treści, które zawierają linki do zewnętrznych witryn o
charakterze promocyjnym lub reklamowym, a także danych osobowych osób trzecich.
8. Postanowienia końcowe
- Niniejsze Warunki korzystania są obowiązujące od dnia 21.08.2024
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie. Umowy zawarte przed datą
wprowadzenia nowych zasad będą realizowane zgodnie z regulaminem, który był aktualny w momencie ich
zawarcia.
-
- Załącznik 1 – Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- Załącznik nr 2 - Formularz reklamacji